دانلود فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

انتشار عکس های الهام عرب دختر مدل پزر عروس مهمان ماه عسل 94

عکس های مدل الهام عرب مهمان ماه عسل 94

عکس های مدلینک الهام عرب مدل عروس

mah عکس های مدل الهام عرب مهمان ماه عسل 94

الهام عرب مهمان ماه عسل 94

معرفی الگوی ایرانی اسلامی در ماه مبارک رمضان!!!
..
ماه عسل نام برنامه ای است که از شبکه سه سیما، قبل از افطار روی آنتن میرود. این برنامه در تلاش است با نمایش زندگی مردم عادی از آنها الگوهایی برای جامعه بسازد تا در مسیر زندگی خود نقشه راهی جهت مقابله با سختی ها و جنگ با گناه داشته باشند. مخاطبان این برنامه اکثرا جوانان و نوجوانان ایران  اسلامی هستند. ماه عسل نود و چهار که به نیمه های خود رسیده و تمام تلاش خود را کرده که  الگو به جامعه معرفی کند.

01 عکس های مدل الهام عرب مهمان ماه عسل 94

.

حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.

مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را حالا همه جا پخش کنند.

همان دست‌های پنهانی که ناگهان تصمیم می‌گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس‌ها و فیلم‌هایی از آدم‌های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی‌شان در اینترنت بازنشر دهند.

عکس های مدل الهام عرب مهمان ماه عسل 94

10 تیر 1394

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.