دانلود فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

آهنگ تیتراژ ماه عسل 94 باصدای احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 94 احسان خواجه امیری

آهنگ تیتراژ ماه عسل 94 باصدای احسان خواجه امیری

143464429771163908ehsan khajeh amiri boghz دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 94 احسان خواجه امیری

,

.

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 94 احسان خواجه امیری

.

با توجه به اخبار رسیده در رمضان 94 نیز همانند سال گذشته احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل خواهد بود

مانند هر سال تیتراژ این برنامه دارای جنجال های زیادی می باشد.

احسان خواجه امیری این تیتراژ را بر عهده گرفته است.

دانلود تیتراژ دردسرهای عظیم 2 از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم 2 با صدای میثم ابراهیمی

دانلود تیتراژ دردسرهای عظیم 2 از میثم ابراهیمی با کیفیت بالا

ترانه : حدیث دهقان ، آهنگ : فواد غفاری ، تنظیم : امیر بهادر دهقان

Meysam Ebrahimi Hamishe Yeki Hast دانلود آهنگ تیتراژ سریال دردسر عظیم 2 میثم ابراهیمی



دانلود آهنگ تیتراژ سریال دردسر عظیم 2 میثم ابراهیمی

متن آهنگ تیتراژ دردسر عظیم 2 :

یکی همیشه هست که عاشق منه
نگام که میکنه پلک نمی زنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمیزاره
دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
با گریه هام میاد غمامو حل کنه
نزدیک میشه تا منو بغل کنه
از آسمون شب خیلی پایین تره
درو که واکنی خدا پشت دره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چشماشو بست تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمگیذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
نامهربونی با دلم نمی کنه
به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
بهونه میکنه منو ببخشه باز
چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چماشو بسته تا نبینه بد شدم
حسی که بین ماست از عشق بیشتره